Emaar Technologies castiga certificarea ISO/IEC 20000-1:2005 pentru managementul serviciilor IT

27 iunie 2012. Emaar Technologies LLC, o filiala a dezvoltatorului imobiliar mondial Emaar Properties PJSC, a fost distinsa cu certificarea ISO / IEC 20000-1:2005 pentru sistemul sau de management al serviciilor IT, scotandu-si astfel in relief aderarea la cele mai bune practici din industria IT in toate aspectele operatiunilor sale.

Emaar Technologies LLC ofera solutii si servicii complete IT&C unor organizatii externe, dar si diferitelor unitati din cadrul propriului grup. Emaar Technologies LLC este un furnizor de varf de servicii administrate si de centre de date, cu o vasta experienta privind solutiile din domeniul imobiliar, vanzarea cu amanuntul, HoReca, educatie, finante si asistenta medicala.

Certificarea ISO / IEC 20000-1:2005 este o atestare a faptului ca solutiile oferite de Emaar Technologies LLC se ridica la inaltimea celor mai inalte standarde acceptate pe plan mondial in industria IT. Clientii si utilizatorii finali ai serviciilor companiei sunt siguri de abordarea cuprinzatoare, coerenta si integrata a proceselor de gestionare a serviciilor IT, asa cum este ea definita in standardul ISO/IEC 20000-1:2005, care pune accentul pe initiativele de imbunatatire continua a ciclului de viata al serviciilor.

Issam Galadari, directorul executiv Emaar Properties, Kenneth Foong, directorul IT, si Muzamil Abdulkarim, directorul general Emaar Technologies LLC, au primit certificarea de la Basem Obaid, manager pentru Orientul Mijlociu si Africa al reputatului organism de certificare Lloyds Register Quality Assurance (LRQA) Limited.

Issam Galadari a declarat: “Certificarea ISO/IEC 20000-1:2005 este o marturie a celor mai inalte standarde pentru calitate si servicii puse la dispozitia clientilor sai de Emaar Technologies LLC. Este una dintre putinele companii IT din regiune care a primit aceasta distinctie, ceea ce garanteaza furnizarea constanta de servicii de calitate printr-o infrastructura IT fiabila. In calitatea noastra de organizatie orientata catre clienti, vom continua sa ne simplificam si sa ne imbunatatim procesele IT pentru a mari eficacitatea serviciilor, a creste increderea clientilor si a contribui astfel la o mai mare satisfactie a clientilor.”

ISO / IEC 20000-1:2005 este primul standard mondial care se refera in mod specific la managementul serviciilor IT printr-o serie de procese de management care ajuta la furnizarea eficace a serviciilor conform definitiilor din cadrul ITIL. Standardul adopta o abordare orientata catre procese pentru elaborarea, implementarea, operarea, monitorizarea, analizarea si imbunatatirea sistemului de management al serviciilor IT al unei organizatii.

Pentru mai multe informatii despre grupul Emaar si unitatea sa de servicii IT&C, vizitati www.emaar.com.