4 octombrie 2012. Platform Lift Company, o companie australiana care furnizeaza si monteaza ascensoare comerciale, rezidentiale si destinate persoanelor cu dizabilitati, a anuntat ca a fost distinsa de curand cu certificarile ISO 9001:2008 pentru sistemul de management al calitatii si AS/NZS 4801 pentru sistemul de management al sigurantei.

Proiectul de implementare a standardului international ISO 9001, care a durat doi ani, a implicat resursele si colaborarea intregului personal al companiei si a fost insotit de patru audituri separate, care au totalizat o perioada de cinci luni.

Acest proiect a implicat:
• prezentari ale sistemului facute tuturor angajatilor si aplicarea unor schimbari fundamentale in toate aspectele afacerii;
• actualizarea tuturor sistemelor actuale si
• elaborarea unor noi documente si cresterea nivelurilor de monitorizare si de raportare.

Aceasta certificare ISO 9001 reprezinta angajamentul neintrerupt al companiei Platform Lift Company de a le oferi clientilor nu numai produse de calitate, ci si liniste sufleteasca.

Sistemele de management al calitatii ISO 9001 sunt utilizate pentru a proiecta, a dezvolta sau a furniza servicii sau produse, si mai sunt, de asemenea, utilizate pentru a garanta calitatea serviciilor si produselor. Certificarea ISO 9001 creste increderea in capacitatea proceselor dintr-o organizatie si fiabilitatea produselor si serviciilor oferite de organizatiile certificate. Pentru mai multe informatii, vizitati www.platformliftcompany.com.au.