Dallas, Texas. 23 august 2012. Phytel (www.phytel.com), liderul in imbunatatirea starii de sanatate a populatiei, a anuntat astazi ca a primit certificatul ISO 9001 pentru sistemul sau de management al calitatii. Aceasta certificare atesta faptul ca Phytel si-a implementat complet un sistem de management al calitatii (SMC) care functioneaza in acord cu standardele sistemului sau de managementul calitatii totale (MCT) intruchipate de criteriile ISO recunoscute international.

Certificarea ISO 9001:2008 se acorda organizatiilor care indeplinesc cerinte riguroase privind implementarea unui sistem de management al calitatii si care utilizeaza o abordare sistematica orientata catre gestionarea si imbunatatirea proceselor si procedurilor proprii. Procesul de certificare de la Phytel a culminat printr-un audit intens care a durat cinci zile si care a acoperit intreaga companie, in timpul caruia sistemul calitatii a fost evaluat foarte amanuntit potrivit standardelor ISO, nedescoperindu-se nicio neconformitate care sa trebuiasca sa fie corectata (zero neconformitati de orice tip). In consecinta, firma de audit ISO aleasa de Phytel a recomandat compania pentru certificare.

Steve Schelhammer, directorul consiliului de administratie Phytel, a declarat: “Suntem incantati ca am obtinut certificarea ISO 9001:2008 care ne atesta angajamentul de imbunatatire continua a calitatii. Cultura Phytel este dictata de principiile managementului calitatii totale proprii standardelor ISO. In procesul nostru de certificare, am abordat fiecare aspect al operatiunilor desfasurate in cadrul Phytel si i-am implicat profund pe toti angajatii in implementarea sistemului nostru de management al calitatii.”

Dr. Richard Hodach, directorul medical Phytel, a comentat: “Angajamentul Phytel fata de managementul calitatii totale se aliniaza precis atentiei pe care clientii nostri o acorda imbunatatirii calitatii, deoarece si ei utilizeaza abordari bazate pe MCT pentru a-si creste eficienta si pentru a obtine rezultate de talie mondiala cu pacientii lor. Obtinerea certificarii ISO [9001:2008] le da incredere clientilor nostri ca ne mentinem cele mai bune practici si procese care ajuta la cresterea capacitatilor de gestionare a sanatatii populatiei.”

Certificarea ISO 9001:2008 primita de Phytel demonstreaza alinierea cu clientii sai care folosesc metodele Lean si Six Sigma pentru a-si reduce pierderile si a-si imbunatati calitatea in propria organizatie. Clientii Phytel culeg roadele abordarii bazate pe MCT a transformarii serviciilor de asistenta medicala in timp ce se indreapta spre un model de furnizare a acestor servicii orientat catre gestionarea sanatatii populatiei.

Ashok Rai, presedintele Prevea Health din Green Bay, Wisconsin, a spus: “Felicitam Phytel pentru obtinerea certificarii ISO [9001:2008]. Prevea se dedica pe deplin imbunatatirii sanatatii populatiei folosind instrumentele de automatizare puse la dispozitie de Phytel si principiile managementului calitatii totale. Credem cu tarie ca Lean si Six Sigma pot ajuta Prevea sa isi maximizeze eficienta operatiunilor si stim ca Phytel este alaturi de noi in adoptarea MCT pentru a crea rezultate mai bune pentru pacientii nostri, la costuri mai scazute.”