13 septembrie 2012. Conducerea si personalul companiei Africell (SL) Limited s-au bucurat de curand de un moment remarcabil cand au primit vestea ca firma a devenit prima si singura certificata ISO in Sierra Leone. Aceasta realizare deosebita a fost sarbatorita in cadrul unei ceremonii de intregul personal al companiei, care a depus eforturile necesare indeplinirii cerintelor standardului international al calitatii, ISO 9001:2008.

Aceasta prestigioasa certificare este o confirmare suplimentara a pozitiei de varf a companiei in industria comunicatiilor GSM din Sierra Leone si a angajamentului sau de a oferi excelenta in operatiunile sale, indeplinind si depasind asteptarile abonatilor sai fideli.

Africell se mandreste cu indeplinirea obiectivului de a oferi cele mai calitative servicii GSM din Sierra Leone; iar pentru a-si atinge telul, compania a transformat implementarea unui sistem de management al calitatii (SMC) intr-o prioritate strategica, luand ca punct de plecare standardele prevazute de ISO 9001.

Castigarea reputatiei de care se bucura in prezent compania se datoreaza extraordinarului angajament al conducerii si angajatilor de a aplica practicile si sistemul de management al calitatii in cel mai adecvat mod posibil. Majoritatea abonatilor la serviciile GSM oferite de companie sunt de parere ca aceasta ultima recunoastere internationala va creste increderea investitorilor in Africell si va transmite un mesaj clar lumii despre faptul ca Sierra Leone este pregatita si deschisa la investitiile in calitate.

Joe Abass Bangura, directorul pe probleme corporative, a spus ca Africell are aproximativ 1,5 milioane abonati care si-au exprimat increderea in utilizarea retelei. “Am facut tot posibilul pentru a indeplini cerintele standardului sistemului calitatii, ceea ce ne-a facut sa castigam un certificat ISO,” a spus el. Dupa implementarea tuturor structurilor necesare, compania a fost auditata de un organism de certificare ISO, rezultatele auditului fiind foarte incurajatoare pentru Africell.

“Ne dorim sa schimbam perceptia negativa ca nu indeplinim standardele de calitate ale clientilor nostri. Suntem extrem de fericiti ca am fost certificati ISO, ceea ce demonstreaza clar ca avem un sistem care indeplineste standardele lor,” a spus el, adaugand ca acest lucru transmite un mesaj pozitiv pe piata internationala despre faptul ca Sierra Leone are o companie care se poate masura cu cele extrem de competitive din tarile dezvoltate.

Certificatul ISO 9001 este valabil timp de trei ani, cu audituri de supraveghere care au loc anual. Africell isi instruieste in acest moment o echipa de auditori interni care sa realizeze audituri lunare ale sistemului. Pentru mai multe informatii, vizitati www.africell.sl.